


Nisam ja svoj put birao, nego tako su me, izgleda, naopako vaspitali, ali neću da odustanem od borbe protiv kulturne i
duhovne zagađenosti
Da tokom celog života i glumačke karijere ide „putevima... »»
Češki, američki i novozelandski Internet korisnici imaju najviše poverenja u informacije objavljene na vebu, pokazali su rezultati istraživanja Centra za digitalnu budućnost pri... »»
Već i sam fizički napor koji ulažu pri dojenju može kod beba dovesti do trajnog poboljšanja plućne funkcije, pokazuje nova studija. Američki naučnici s Michigan State University su u saradnji s britanskim kolegama... »» Peking - Konobari u jednom restoranu u gradu Kvingdao u Kini zabunom su dvojici dečaka, koji su došli da ručaju sa roditeljima dali dve flaše mineralne vode u kojima je bio alkohol.
Zanimljivo je da su oni bez ikakve reakcije popili po dve-tri čaše pića, a onda je njihov...